Náplň práce
- Organizace, řízení a zajišťování činnosti spojené s rozvojem servisu a prodejem ND
- Zajišťování včasných, spolehlivých a efektivních služeb
- Zajišťování tvorby rozpočtu svěřeného úseku a plnění plánu hospodářských výsledků
- Pravidelné měsíční vyhodnocování vytíženosti mechaniků a prodeje ND
- Získávání nových zákazníků a udržení stávajících
- Organizace a řízení práce podřízených, podílení se na jejich hodnocení, náboru, zaškolení a profesním rozvoji
- Zodpovědnost za dodržování předpisů ISO, BOZP, PO
- Zodpovědnost za prosazování a zlepšení systému jakosti (QMS)
Co od Vás očekáváme:
- Zkušenosti na obdobné pozici min. 3 roky
- Znalost práce v ERP systému, výhodou je zkušenost s Microsoft Dynamics NAV/Microsoft Dynamics 365
- Praktickou znalost podnikových procesů
- Analytické myšlení, důraz na optimalizaci procesů
- Spolehlivost, pečlivost
- Kreativitu, komunikativnost a schopnost samostatně řešit zadané úkoly
- Řidičský průkaz sk. B (cestování po pobočkách cca 5x měsíčně)
- Pokročilá znalost MS Office (Excel/Visio/PowerPoint)
Co nabízíme:
- Práce v příjemném kolektivu a prostředí
- Zázemí stabilní společnosti působící na trhu více jak 30 let
- Práce na plný úvazek
- MultiSport kartu
- Jazykové kurzy
- Příspěvek na penzijní pojištění, bonusy
Informace o pozici
- Pozice je vhodná pro absolventy.
- Pozice je vhodná pro OZP. S docházením do firmy. Vhodné pro: ostatní.
- Pozice je vhodná pro důchodce.
- Typ úvazku – Práce na plný úvazek
Co vám můžeme nabídnout
- Slušné a poctivé jednání s přesně stanovenou pracovní dobou
- Zázemí společnosti, která si uvědomuje, že jejím největším bohatstvím jsou spokojení zaměstnanci
- Možnost naučit se novým věcem a třeba i profesi
- Zázemí v prosperující dopravní a logistické společnosti, která se rozrůstá
- Kvalitně vybavené pracovní prostředí
- Práce na nejmodernější dopravní technice
- Zkušený a přátelský kolektiv
Kontakt:
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis spolu s kontaktem na Vás na personalni@oktrans.cz.
Napište nám něco o Vás!